Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-03

Äventyrspendling



Hej och god förmiddag!

Sådär fint tror ni kanske att jag hade hela passet, men då har ni fel. Jag har nämligen också släpat cykeln genom snårig ungskog, trampat genom våtmarker och över hyggen. Men, i det stora hela blev det ändå en bra tur.

Så skönt det är när jag är ute på sånt här att ha en cykeldator med karta i. När jag ibland måste tänka om så är det bara att ta fram kartan och kika på om det finns någon väg runt eller om det finns någon väg- eller stig i närheten som jag kan ta mig till. Flera gånger idag så fick jag navigera med kartan.
Tyvärr är väl stigarna inte alltid helt uppdaterade hos Lantmäteriet, därav en del promenad med cykel...

Ganska fint väder men blött i skogen efter regn igår kväll. Halt och alla buskar och allt gräs var blött så jag kom till jobbet med blöta armar och blöta fötter, men ändå med sol i sinnet. Alla dagar borde börja med en cykeltur!

Oroa er inte...

Dota:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar