Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-30

48 minuter och 6 sekunder


Hej vänner!

På dagens program stod det långa intervaller med totalt 40-50 minuter intervalltid. Jag fick ihop 1:45+11:50+15:05 på väg till jobbet och 7:46+11:40 på väg hem. Totalt 48 minuter och 6 sekunder, om jag har räknat rätt. 1:45 är ju inte mycket, men kör man i OS-guld-backen så går det väl inte att hålla igen?!

Skönt att få till ett pass och att det gick att köra på. Oklart om det gick så speciellt snabbt eller var med så många watt, men jag tog ju i alla fall i idag och det var huvudsaken. Bra tänkt av mig där att planera om till jobbpendling för att klara av träningen. Imorgon har jag tömningspass, men jag känner mig redan rätt tom. Ska försöka cykla till och från jobbet imorgon också för att få till träningen ordentligt. Det blir med andra ord inte så långt, men det går ju att bli trött även på korta pass.

Vill passa på att tacka er alla som hört av sig med anledning av min skilsmässa också. Blir helt överväldigad av alla meddelanden jag fått via olika kanaler. Många som har gått igenom liknande saker som jag gör just nu och delar med sig av sina erfarenheter.
Tack till er alla!

Data:



Jag finns på Instagram också, följ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar