Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-21

Ska väl ut och cykla

Eftersom det hör till att lägga ut bilder på sig själv och OS-guldmedaljören så vill inte jag vara sämre. Det här är väl också ett bevis för att "hellre bra än brun" inte alltid fungerar. Bevisligen så går det att kombinera.

Hej och godmorgon cykelvänner!

Sitter här och äter en frukost och ska snart rulla iväg för att möta upp Jens, som har lurat ut mig på ett pass. Det blir andra cyklingen sedan Cykelvasan och detta på en ganska tom kropp, kan bli intressant! Det finns ju olika grader i helvetet och igår hade jag faktiskt lite aptit för första gången på länge.

Har fått så kallad gravidhjärna. Vet inte om det är pga dåligt energiintag eller bara att hjärnan konstant går på högvarv. Utöver mitt småröriga kaosliv så är denna tid på jobbet den allra mest intensiva också. Så nu glömmer jag saker hela tiden, jag vet inte vart jag ska eller vad jag ska göra, kör fel och måste be folk att upprepa vad dom just sagt. Stökigt.

Jaja, nä. Nu ska jag väl ut och utöva OS-guld-sporten mountainbike i några timmar, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar