Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-25

Pics or it didn't happen



Hej och godkväll!

Ovan ser ni några bilder från morgonens Le Peloton Falun. Det börjar vara småmörkt om morgnarna nu och kvällarna blir mörka allt tidigare. Vi går mot vinter. Tror vi kör två Le Peloton till innan vi tydligen ska byta mot MTB/cross och fortsätta med lampor.

Funderar på om jag inte ska ta och cykla till jobbet imorgon. Det var rätt länge sedan och jag bör ju försöka få lite kontinuitet i träningen, oavsett om jag är motiverad eller ej. Nästa helg har jag ju tänkt köra Bockstensturen och då vill jag helst att jag kan köra lite bättre igen.

Är egentligen alldeles för trött för det här just nu. Ska väl fixa i ordning köket, skicka något mejl och sedan gå och lägga mig. Vi hörs imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar