Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-24

Video från Cykelvasan 2016!

Hej!

Mycket efterlängtad så kommer nu här min video från Cykelvasan 2016. Jag har inte haft tid att skriva in några highlights men i startbacken så ropar jag lite glatt ett par gånger och attackerar sedan ifrån gruppen efter 4:40. Efter 6:28 så gör Ove Nilsson mig sällskap och vi håller undan till en liten bit efter Smågan (20:16).
Videon innehåller data från mina Garmin Vector 2-pedaler och min Garmin Forerunner 735-klocka, men jag glömde starta klockan i starten så det dröjer 1:24 in i klippet innan all data syns.

Jag hoppas att den kan glädja många och ni är givetvis hemskt välkomna att dela med er av videon!


Kommentera gärna om ni ser någon höjdpunkt som kan vara värt att se även för andra!

2 kommentarer:

  1. So interesting blog. Very acurrate. Sharp ideas.

    Hope the experience browsing this blog leaves you feeling the same:

    Coles de Bruselas

    Greetings from Venezuela.

    SvaraRadera
  2. Bra film! Kul o se hur ni kör där framme!! ��
    // Urban

    SvaraRadera