Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-24

Guldfirande av Jenny Rissveds på Stora torget i Falun

Mycket folk på Stora torget när jag kom dit i eftermiddags.

En annan idol från Falun: Sanna Kallur.

Jenny Rissveds! Kanske inte den bästa idolbilden, men hon står där framme!

Nu när OS är över så kanske dessa förebilder kan uppdatera sina bloggar igen, det var ju inte direkt igår... Jag var på plats idag med en trött och dödshungrig Frida och en uttråkad Ebbah. Inte riktigt dom bästa förutsättningarna för att insupa atmosfären, men ändå skönt att vara med på plats.

Här har ni en artikel från firandet med en del bilder och också en lång video med intervjuer och rörliga bilder från själva firandet. http://www.dt.se/sport/cykel/jenny-rissveds-rord-efter-firandet-i-falun-fattar-inte-att-ni-ar-har-for-min-skull

_____

Glöm inte att kika på min video från Cykelvasan som jag publicerade tidigare idag!

Redan 2:13 in i klippet så spårar jag ur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar