Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-10

Kvällsfika och vadtest

Tjena!

I det Öijerska residenset är det nu dags för en kvällsfika modell lyx med glass, gifflar och kakor.

Efter det så ska jag nog tvinga ner mig själv i källaren för att bränna av någon tjuga på Monarken för att testa om vänstervaden håller. Den är ju rätt kass, men jag ska se vad som händer vid ansträngning också. Högervaden har blivit återställd, men vänster är fortfarande öm. Riktigt öm.
Alternativet är givetvis att vila fram till Cykelvasan, men om vaden blir bra då så blir nog inte fysiken på topp. Så jag chansar på bra fysik och att genomkörningen påskyndar läkningsprocessen.

Att högervaden, som genom ett under, blivit bra idag bådar ju gott ändå.

En arkivbild från i februari när jag var ung och lovande.

Fikadags!

1 kommentar:

  1. Så länge man är under 50 så är man ung o lovande, har själv passerat det på tidsaxeln men att det går fortfarande bra att trampa;-)
    Ett tips för krampande vader http://www.clasohlson.com/se/TENS-EMS-massageapparat/34-1548

    /Miller

    SvaraRadera