Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-02

Rehab-pendling och tipspromenad

Hej cykelvänner!

Hade lite planer på intervaller på hemvägen idag och skulle dessutom äventyrscykla lite. Meeen jag blev sen från jobbet så jag fick ta raka spåret hem istället. Dessutom blev det pendling utan intervaller och istället så försökte jag bara spinna på för att undvika stelhet från morgonens vurpa.
Min stela kramp-vad från Engelbrektsturen har fortfarande inte blivit bra förresten, lite drygt då det snart är dags för långlopp igen. Finnmarksturen ska nämligen besegras på söndag.
Olsbacka.

Nu på kvällen har Frida, Ebbah och jag gått tipspromenad vid Gullnäsgården. Ebbah fick 7/10 rätt och vann en skrivbok. Lyckan! Vi var kvar där och väntade på prisutdelningen i kanske 45 minuter trots att vi bor nästgårds. Frida fick härja runt lite och det är ju oftast roligare för barnen att vara någon annanstans än hemma.
Regnbågen gick ner i "vår" sjö, Varpan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar