Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-22

Ett försök att dämpa fallet

Hej cykelvänner!

Idag tog Ronya barnen till IKEA och var därmed inte hemma när jag kom hem efter en 11 timmars arbetsdag som föregicks av en natt med ungefär en halvtimmes sömn. Vad passar väl bättre då än att sätta sig på testcykeln?! Sagt och gjort så satte jag mig i källaren och försökte köra en tjuga på 300 watt. Sket dock i det efter drygt tolv minuter. Men hellre lite träning än ingen träning och just nu handlar det bara om att försöka bli så lite dålig som möjligt. Har liksom ingen motivation för att träna, men tillräckligt för att försöka dämpa det fysiska förfallet. Det är ju aldrig kul att vara kass.

Om man inte har watten så får man kompensera med bättre w/kg på annat vis...

I torsdags så hade jag en kamera på styret, har tyvärr inte kunnat få fram bilderna tidigare pga min hjärna inte fungerar och har haft lite annat att ägna tid och tanke åt på sistone. Här kommer i alla fall några för att fylla ut detta torftiga inlägg:

Sådär ja, det där var väl ungefär allt jag hade att bjuda på idag. Vi hörs väl kanske imorgon igen, hej!

1 kommentar:

  1. Skitsamma om du är kass eller inte, att få till lite träning när livet är uppochned är himla bra även om det bara blir tolv minuter. När jag kämpade mig igenom skilsmässa och förändringar för några år sedan var jag glad att jag hade träning för att rensa tankarna och för att det var det enda som kändes normalt när allt annat var åt helvete.

    SvaraRadera