Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-24

Kör bara kör

Frida i sitt esse.

Planen idag var ju att sova lite middag. Tänkte att Frida varit ganska trött på sistone plus att hon nu är sjuk. Så hon vilar väl lätt ett par timmar mitt på dagen, tänkte jag. Istället så höll den lilla rackarn sig vaken ända till vi skulle hämta syskonen. Då somnade hon minsann efter ca: 30 sekunder i bilen!

Så jag har inte alls lyckats med planen att ta en längre tupplur idag.

Nu står (ok, jag sitter...) inför nästa utmaning. Kvällspasset. Jag lär kötta igenom detta nu så att jag kommer i säng i någorlunda vettig tid i alla fall. Allra helst hade jag ju redan varit klar nu men man kan inte få allt. Att jag dessutom sitter i cykelrummet och bloggar istället för att träna hjälper mig kanske inte heller... Nu kör vi!

Garmin Vector 2 +  Monark = massa watt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar