Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-04

Soluppgångar och livet


Hej vänner!

Hoppas att ni har haft en bra dag. Snart dags för en del av er att åka hem från jobbet, några ska väl hem från skolan och vissa av er är säkert redan hemma nu. Precis som jag. Har kört ett pass med hushållssysslor sedan jag lämnade barnen på skolan till nu ungefär.

Om några minuter så tar nästa pass över och då är det skjutsningar och träningar som gäller innan hushållsarbetet tar vid igen då barnen tydligen ska ha middag också?!

Min storslagna plan om att byta från träning sena kvällar/nätter till tidiga morgnar får ta fart nästa vecka, nu ligger det på lite för mycket för att det ska gå smidigt att genomföra. Så, jag har inte tränat idag och det lär bli en kvällsträning. Måste försöka att ha kort tid mellan läggning av barn och start av träning, det blir så himla drygt om klockan hinner gå för långt.

Hade ju tänkt att testa mina actionkameror Garmin VIRB Elite mot min nya Garmin VIRB XE idag, men har inte hunnit det. Testade dom lite snabbt inne i mörka huset igår och då tyckte jag bilden blev finare med VIRB Elite, men bättre med XE. Alltså högre kvalitet med XE, men färgerna var varmare med Eliten. Men det där kan ni få se mer av någon annan gång. Nu lär jag släppa datorn och jaga på barnen lite så vi kommer iväg på träningarna, vi hörs!

Bild från Willys, tagen med Garmin VIRB XE.

Time lapse från i morse med min VIRB Elite, som visar soluppgången genom vårt skitiga sovrumsfönster:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar