Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-16

Morgontrötthet

Godmorgon vänner +ANNAT!

I morse hade jag tänkt köra ett morgonpass, men jag var tydligen för trött för det?! Så jag sov lite extra istället. Hela familjen Öijer verkar vara lite extra trötta idag faktisk, utom möjligen Filip då som på senare tid blivit en effektiv maskin på morgonen. Han kliver bara upp och gör det han ska och blir klar långt före alla andra.
Jag passade på att berömma honom för det nu på morgonen.

Eftersom jag inte tränade på morgonen, så lär jag försöka få till det där passet under dagen istället. Ska försöka undvika natträningar så långt det går ett tag framöver nu. Det är ju ändå dags att börja vända min kropp mot att arbeta tidigt med tanke på kommande cykelpendlingsträning och så vidare...

Planen för mig idag består av att skjutsa barnen till skolorna, jobba inskolning på dagis i tre timmar och sedan äta lunch med Frida. Sedan kanske hon somnar och då kan jag eventuellt hinna med ett pass innan det är dags att hämta barnen från skolan igen. I eftermiddag lirar Filip innebandy också. Så jag går inte helt sysslolös i alla fall.

Fixar jag inte att träna när/om Frida tar en tupplur vid lunchtid så lär det bli när Frida och eventuellt de andra småbarnen somnat i kväll.

I fredags så undrade jag om ni hade några frågor och det hade ni ju. Jag har besvarat frågorna i det inlägget. Så kika in här om ni vill läsa lite frågor och svar: http://oijer.blogspot.se/2016/02/har-ni-nagra-fragor.html

Nu är det hög tid att väcka Frida så att hon också får följa med till dagis... Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar