Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-22

Ny dag, ny vecka, nya möjligheter och samma gröt

Godmorgon vänner!

Sitter nu här och skriver några rader mellan morgonhandling och dagislämning. Jag tror nämligen att jag ska lämna Frida idag, men jag är lite osäker dock. Så här står det i alla fall i deras standardiserade schema: "förälder lämnar på morgonen och finns tillgänglig vid behov". Spännande!

Inte fullt lika spännande: havregrynsgröt och äppelmos till frukost.

Morgonen blev jättestressig här och både Emily och Ebbah blev en smula sena till skolan. Ebbah vinkade jag av 08:22 och hon börjar egentligen 08:20. Hets. Frida och jag skarvade sedan vidare till Willys där vi handlade lite livsnödvändigheter så som bröd, mjölk, gröt och ketchup.


Denna vecka är hård träningsvecka för mig, ska bli spännande. Ska dessutom svina mig igenom Kompiskampen och fylla år, vet inte vilket av dom två jag ser mest fram emot. Kompiskamp i hård vecka gör ju att det kanske blir slirigare än vanligt. Tänkte försöka klämma någon dag med dubbelpass också, det är ju så skoj!

Kul att ni verkade uppskatta mitt inlägg igår om pulszoner för träning. Inte så många kommentarer kanske, men jag såg på statistiken att det var uppskattat och det blev en del likes på Facebook. Just dom där likesen brukar ju vara en bra indikation på om ni uppskattar det jag skriver eller ej. Får jag 50 likes så måste det ju ha varit uppskattat hos många och får jag 0 likes så är nog inlägget bra för mig själv åtminstone.

Det ligger på lite så nu lär jag sticka iväg till dagis hörrni, vi hörs senare idag!

2 kommentarer:

  1. Du får fira din födelsedag med ett distans pass. De tänker jag göra på Söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas faktiskt kunna göra det, frun är ledig på dagen. :)

      Radera