Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-08

Besök på dagis


Hej vänner!

Tiden går fort, idag fyller min lille pojk nio år och idag så var Frida och jag till hennes blivande dagis och hälsade på. Vart tar all tid vägen egentligen?! Besöket gick som väntat bra och jag tror att Frida kommer trivas som fisken i vattnet på dagiset med barn att leka med och nya saker att utforska. Nästa vecka börjar vi inskolningen!

Efter besöket på dagis så var vi ner till stan för att köpa en present till Filip och lite fika till nu i kväll då min mamma och hennes sambo Lasse kommer hit. Efter en lång jakt så blev det jackpot. En sak jag störde mig lite på var mitt försök att köpa en ganska välkänd produkt som tre olika butiker hänvisade till sin nätbutik om man ville köpa den. What's up with that?! Fysiska butiker tror att dom ska gå under på grund av näthandel men fysiska butiker hänvisar till sina nätbutiker när kunder vill handla hos dem...?

Nu kommer besöket så jag loggar ut, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar