Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-03

Falu gruva + paket + intervju med Jenny Rissveds


God middag!

Jag har haft en riktigt god middag då jag ganska nyss har vaknat efter en 90 minuter lång tupplur. Välbehövligt, minst sagt. Träna på nätterna +ANNAT är ju inte bra för nattsömnen.

På förmiddagen så gick jag runt på gruvområdet med Frida, älskar verkligen det där området. Skulle vilja spendera en massa tid i gruvgångarna under jord också. Har ju gått någon sådan där guidad visning för massa år sedan och det börjar väl bli dags att göra om det. Men allra helst så skulle jag ju vilja gå där dom guidade turerna inte går. Och cykla ner den stora vägen, så långt den går. Synd att inte GPS fungerar under jorden, hade varit kul med en äventyrscykling men det vore ju också kul att hitta tillbaka...

Fick ett sånt här SMS idag, hämtade givetvis ut paketet ganska så snart men sedan glömde jag det ute i bilen?! Dags att hämta in det där nu. Skulle kunna vänja mig med sådana där SMS varannan dag. Eller kanske till och med varje dag?

Såg att UCI gjort en iLike-intervju med vår svenska storstjärna Jenny Rissveds idag, in och läs den här: http://www.uci.ch/mountain-bike/news/article/ilike-interview-jenny-rissveds/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar