Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-25

Tillbaka till skolbänken

God eftermiddag!

Idag har jag varit i skolan igen. Med tanke på min (brist på) utbildning så borde jag ha spenderat mycket mer tid i skolan, men idag var jag faktiskt där för Ebbahs skull. Hon har länge önskat att jag skulle vara med henne en skoldag och idag var dagen då det skedde. 
Kul för henne och nyttigt för mig att få en djupare inblick i deras skolarbete och den miljön som de vistas i dagligen. Fick ju även vara med på deras idrott, något som man givetvis borde ha mer av i skolan. Kan i alla fall konstatera att tiden för idrott användes väl vilket var skönt att se.

Nu har vi landat hemma, laddat upp med mellis och packat om för eftermiddagens ishockey/dans/ridning. 

Skönt med vilodag från egen träning en dag som denna... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar