Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-06

Plan för dagen och lite sömn

Hej och godmorgon vänner!

Ungefär det här var vad jag hade planerat för helgen samt kanske lite cykling då:
Familjedag på Gullnäsgården. En chans att göra något kul tillsammans som familj och träffa andra familjer från området som också vill göra något kul (fiska, åka skidor eller skridskor och grilla that is).

Men, nu är Filip bjuden på kalas som pågår 10:15-12:15, Ronya ska till Stockholm med Frida, Emily är tonåring så det blir nog bara Ebbah och jag som går dit. Vi får nog kul i alla fall och vi får en chans att åka lite skridskor tillsammans, bara hon och jag.
Senare i eftermiddag så ska Ebbah på kalas och Emily hem till en kompis. Till bägge dessa kalas idag så har vi köpt 0/2 presenter hittills, så det börjar bli lite bråttom med inköpet till kalaset som startar om 45 minuter.

Igår gick jag och la mig i tid. Faktiskt tvåa i säng i familjen efter Frida. Tänkte att jag skulle få sova mycket, men istället så vaknade Frida 1½ timme tidigare än hon brukar vakna, så det blev ingen megahit. Men, fick i alla fall lite drygt sju timmar på kontot och det var inte igår. Mitt mål på 49 timmar per vecka kan fortfarande nås, men då kräver det att jag sover 15 timmar i natt. Så ni förstår kanske att jag ligger lite efter och det går sådär med nattsömnen.
Igår så synkade jag klockan med mobilen och fick då upp denna avisering från Garmin Connect, lite talande:

Morgonstund med den här mysprutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar