Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-18

Hämtat andan

Dagens lunch. Åt en till också, så oroa er inte för mig... Bra tillfälle att testa nya mobilkameran.

Jodå, nu har jag väl hamnat i viloläge igen efter en ganska intensiv förmiddag. Lämna på skolan gick ju bra, åka till dagis gick också bra. Sen var vi iväg till tandläkaren med Ebbah som också gick bra. När vi lämnade Ebbah så hade ju hennes klass redan ätit lunch, så istället för att ge Frida lunch och vila så satt jag där tillsammans med Ebbah när hon åt och jag hade Frida i knät. Hann väl hem för att byta blöja och ge Frida lunch innan det i princip var dags att åka tillbaka till skolan för att hämta mellanbarnen igen. Det rullade på.

Nu är hemmet fint, tvätten hängd och Ronya har kommit hem igen. Skönt. Filip har fått feber nu på eftermiddagen, inte så konstigt kanske då hans bästa kompisar också varit sjuka. Vabruari är här. Filips feber gör ju att hockeyträningen uteblir. Så nu laddar jag bara för att hänga med Ebbah i stallet och ridhuset. Emily har ju dans också, men har inte kommit hem än... Kanske åker hon buss dit direkt efter skolan? Ska väl ta reda på det och göra mig redo för hästarna.

Okej, Emily ska inte heller på sin träning. Så plötsligt blev det bara Ebbah att fokusera på. Ännu mer andhämtning alltså.

Ikväll ska jag träna igen, men är redan nu grisigt trött. Har dock lärt mig att benen brukar fungera ändå, så det handlar väl mest om att jag ska ställa in huvudet på det som ska göras. Det handlar nästan alltid bara om huvudet. Har sovit kring 5 timmar dom senaste nätterna och sånt sätter ju sig också i huvudet, så att säga.

Sitter just nu och kollar Vuelta Ciclista a Andalucía live här: http://cyclingbelgium.net/ Kommer dock inte hinna se slutet, trist. Ni kanske kan berätta hur det gick?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar