Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-02-23

Måste boosta moralen

Tjena vänner!

Idag ska jag köra dubbelpass. Förutsatt att det går bra med Frida på dagis vill säga. Igår var jag med henne hela dagen på dagis men idag är det så dags att lämna henne där och gå hem för första gången. Ska ju ändå finnas tillgänglig och nära utifall det hela skiter sig, så att säga. Men jag ska försöka klämma in ett pass när hon är på dagis och sedan bränna av ett i kväll också.
Behöver verkligen det för min moral, har känt mig rätt sliten ett tag nu och skulle behöva lite pepp för att vända skallen rätt igen. Sega ben och pannben i gelé. Dubbelpass och hårda långpass brukar fungera bra för mig, älskar sånt!

Utöver dubbelpass och första dagislämningen så väntar utvecklingssamtal x2 med skolbarnen och innebandyträningar x2 idag. Så det finns lite att pyssla med mellan navelluddspillandet, så att säga.

Let's get this tuesday started!
Puss och hej, från Frida och mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar