Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-16

Bara liiite mer Östgötaloppet, okej?

Hej hej bloggen!

Har lite mer att bjuda på från Östgötaloppet innan vi stänger det kapitlet. Ska träna nu i kväll. Hade tänkt träna ute efter jobbet, men Ronya ringde mig strax före fem och påminde mig om att hon började jobba sex idag. Så istället för en tur på racern i solsken, på torra vägar och med 12-13 grader varmt så blir det testcykel i sovrummet när barnen somnat.

På torsdag blir det Ingarvet GP också för er som är sugna på att träna klungåkning och snabbhet. Samling 18:00 vid målet på Matsarvsvägen 8. Mer info om träningen Ingarvet GP finns på facebooksidan.

Har ett par filmer från Östgöta att bjuda på. Denna tipsade Patrik Hasselroth mig om via mail:


Denna fick jag skickad till mig från Andreas Weckfors:

Insåg också att jag inte delat med mig av puls/höjdkurva samt Garmindata, så det följer här:

Distans: 116.27 km
Tid: 2:52:08
Snitthastighet: 40.5 km/h
Snittpuls: 165
Maxpuls: 190

2 kommentarer:

  1. Hej Öijer!

    Jag tänkte fråga dig 190 är det din maximala puls också eller var det, det maximala du uppnådde under loppet?

    Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maximala under loppet. Annars kan jag nog i bästa/värsta fall toppa 196.

      Radera