Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-17

Frukt-ans-värt!

Två gånger lagtempo runt Varpan med Högskolan. Hög smärtfaktor i bägge då Pontus Kastemyr hade dragit med sig världens dunderform och straffade oss andra rejält i sina förningar. Givetvis råkade jag hamna i hans grupp och fick smaka syra så det hette duga. Första intervallen överlevde jag med nöd och näppe men den andra avslutades med en backe och där fick jag ge mig och se Pontus och Magnus Darvell segla iväg. Kan nog utan att ljuga säga att dom gossarna var starkast idag.

Den här typen av pass är precis vad mina ben behöver. Har noterat viss avsaknad av toppfart i benen denna vår så jag behöver spränga mig själv lite nu för att komma in i matchen.

Ett gott gäng, saknas på bilden gör tre snabbingar

Kommer ni ihåg förra veckan? "VINTERN KOMMER ALDRIG TA SLUT!!!". Idag: inga skoöverdrag, inga handskar och ingen mössa under hårdkörningen och Tussilago i dikena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar