Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-25

Ingarvet GP

Vi var ett 20-tal tappra på dagens Ingarvet GP

Poängbäste herrcyklist idag: Lars Bleckur

Poängbästa damcyklist: Frida Knutsson

Efteråt så delade mina barn ut kakor till deltagarna, frun satt under en filt och Adam försökte säga mig något

För egen del så tyckte jag att det gick bra. Jag börjar få tillbaka lite av den där känslan som är så svår att sätta fingret på. Men när jag känner att det stämmer i cykelåkningen och att kraften används rätt. Kan faktiskt ha blivit tvåa idag. Jag tror att Bleckur fick ihop 34 poäng och att jag hamnade på 20. Christoffer Kvist tog 10 poäng i sista spurten så han är ju ett stort hot om den där andraplatsen. Nåväl. Nästa vecka får jag nog fixa lite poänglappar igen för så här kan vi ju inte ha det!?
Jag vann i alla fall två och var med i kampen om två tre till men drog väl igång spurten lite för tidigt kände jag.

Skitjobbigt var det och direkt efter sista spurten så vände jag bara om, la in cykeln i bilen, tog ett par kakor, pussade familjen hejdå och åkte på styrelsemötet. Stum som bara den. I benen...

Garmindata följer nedan, pulsmätningen krånglade vid två tillfällen då jag noterat över 200 vilket inte stämmer. 189 var nog dagens maxnotering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar