Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-12

Snabbvisit på Velodromen

Peter

Peters cykel

God morgon på er!

Jag var förbi Velodromen en snabbis nu i morse och levererade lite prylar till Peter Vingstedt. Hann växla några ord med Cross-Tompa också innan jag skyndade iväg till jobbet. Nu sitter jag i bilen, på parkeringen och ska strax gå in på kontoret. Ibland när jag kommer hit så tar jag faktiskt ett par minuter och bara kopplar av innan jag kliver ur bilen.

Igår kväll körde jag ett Ekblom-Bak på testcykeln som lite uppvärmning och sedan brände jag av 10 spurter. Var klar väldigt sent på kvällen, klockan var nog närmare halv tolv. Men jag behövde verkligen ett pass, annars hade jag nog gått in i helgen med tre raka vilodagar och det hade inte varit optimalt. Nu vilar jag idag, rullar ett väckningspass imorgon och sedan är det tävlingspremiär på söndag. Pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar