Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-20

Cykelbytardagen 2013

Så där. Då var årets cykelbytardag med Falu Cykelklubb till ända. Jag tycker att det, med årets förutsättningar, gick bra. Vi sålde många av dom cyklar som lämnades in, vi var ett bra gäng som jobbade med det hela så det var ganska så trivsamt. Det brukar alltid vara jobbigare när man är få, men nu var vi någon mer än vad man måste vara och sånt är alltid skönt. Vi har dom senaste åren haft lite konkurrens med vår cykelbytardag, förra året var det en cykelbytardag någon vecka innan vår då ett UF-företag höll i ett eget event. I år är det dock lite värre för oss (och antagligen också för dom då) då ett UF-företag kör en cykelbytardag samma helg. Så imorgon är det ännu en cykelbytardag i Falun.

Nu är jag hemma och mellanlandar lite, ska strax sticka ut och kränka mig själv i Skuggarvstempot och sedan cykla lite mer efter det. Kan vara kul att se hur långt efter mig själv jag egentligen är nu.
De första spekulanterna placerade sig i kön 55 minuter innan försäljningen öppnade

Lugnet före stormen

Årets köbild, några minuter kvar till insläpp

Stormen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar