Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-27

Pepp!

Hej, och god dag, alla kära bloggläsare!

Om ungefär en halvtimme drar tempoloppen igång för elitklassen på Hammarö 3-dagars. Jag är mer nervös inför dessa tävlingar där jag själv inte tävlar än jag skulle ha varit om jag startade själv. Igår funderade jag på om jag inte skulle ta med mig barnen för att åka dit och titta idag. Vill ju så gärna att det ska gå bra för grabbarna i elitlaget och att alla håller sig på hjulen. Jag har uppdaterat lagets blogg idag och ska försöka live-uppdatera från dagens tävlingar via vår Twitter.
Är du på plats så får du väldigt gärna skicka rapporter, resultat och bilder till mig via telefon eller e-post.

För egen del så hade det ju varit bra om jag kunnat träna igår, det blev inte av. Idag har Emily danstävling mellan 13 och 20. Ebbah ska på kalas kl. 13 och frugan har jobbat och ska jobba natt. Jag kommer nog försöka köra lite testcykel här hemma under eftermiddagen. Synd på det fina vädret, men så här ser livspusslet ut idag. Tror jag ska köra 2x20 min och se om jag blivit starkare eller svagare sedan senast. Har ju kört mindre testcykel men mer ute och fartpass på sistone. Denna vecka har jag kört Dalacupen i tisdags och Ingarvet GP i torsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar