Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-06

Maxtestlördag!

God morgon, vänner!

I natt sov jag nog 7½-8 timmar. Det går ju jättebra det här med att sova mer än tidigare. Förhoppningsvis kan jag hålla i detta och bli en piggare, starkare och gladare människa. Eller åtminstonde slippa vara så trött.

Har hunnit med att käka frukost här hemma och uppdatera informationen för Dalacupen 2013

Tog en vilodag igår och avnjöt istället fredagsmyset med familjen. Såg bland annat IBF Falun besegra Pixbo och därmed ta sig till sin första SM-final någonsin. Om man, som jag, följt laget i många år så ser vi nu resultatet av ett riktigt lyckat och långsiktigt arbete för att ta IBF Falun dit dom nu är. Skolboksexempel på elitlagsutveckling.

Eftersom jag tog vilodag igår så passar det ju utmärkt med att pressa mig själv till max på ett Padillatest idag. Körde ett Padilla-test den 28:e februari och nu ska jag se om det är någon skillnad, troligtvis marginell skillnad i sådana fall eftersom det bara gått en dryg månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar