Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-08

God morgon, god morgon!

En ny, härlig, arbetsvecka startar idag. Det har väl ingen av er missat hoppas jag. Vilka möjligheter vi har!

Jag sov drygt sex timmar i natt, gött så när uppstigningen sker 05:00. Kunde ha varit bättre, ska bli bättre.

I eftermiddag när jag åker hem från jobbet så tar jag en sväng förbi morgondagens tävlingsbana för Dalacupen, ska se om den är isfri eller om vi kanske måste ställa in på grund av det senaste snöfallet. Jag tippar isfri eftersom den ligger ganska bra till och får mycket sol på sig. Senast jag kollade var det några isspår i den sydvästra delen:
Med lite tur så kan jag vara med och tävla, annars lär jag väl agera funktionär. Hör av dig om du kan tänka dig att hjälpa till med något under denna eller någon av dalacuptävlingarna. Det handlar om 1½ timmes jobb där du får se spännande cykeltävlingar på nära håll. Imorgon med start och mål nära Torsång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar