Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-05

Gårdagens middag är dagens lunch


Jag har blivit en riktig hejare på att fixa middag åt familjen, idag följer resterna med mig till jobbet

Igår kväll tränade jag. Ronya skrev ju om hur det egentligen gick till, som jag bloggade om igår. Men det finns lite annat som kan intressera er också kanske? Jag körde fyror på låg kadens (57-58) och 350-356 watt. Det blev väldigt jobbigt för mig så jag genomförde bara fem. Efter det körde jag 400 watt till utmattning men det höll bara i ca: 1:20. Det var inte helt lätt att växla från stum på 350 watt och låg kadens till att försöka hålla 100 i kadens och 400 watt. Helt klart något att öva mer på.
Nästa gång jag vill köra lågkadensintervaller får det nog bli på ca: 340 watt.

Dagens sömnrapport: cirka 6 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar