Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-28

-5.5 kilo i vinter och följ linjeloppet på Hammarö live

Cha cha bloggen!

Sitter här och käkar en megafrukost. Som om jag skulle ut på ett långt distanspass och behövde all energi jag kan få i mig. Problemet är ju bara att jag inte ska ut på något långt distanspass. Hoppas ändå kunna träna någonting någon gång idag. Ute.
Sent igår kväll brände jag av några spurter på testcykeln för att slippa stå otränad, men det kändes ju inget vidare ändå.

Minns ni att jag i december skrev att jag ville gå ner den vikt jag lagt på mig? Det gjorde jag under vintern:
Som mest vägde jag 74.0 denna vinter (och någonsin..). Som minst nu på vårkanten har jag varit nere på 68.5. En viktminskning på 5.5 kilo alltså. Nu ska jag dock ärligt säga att sista invägningen var för två veckor sedan och sedan dess har jag vräkt i mig en hel del och ligger nu på 70.

Igår blev ju Christoffer Kvist finfin sjua för laget nere på Hammarö 3-dagars. Idag körs den sista etappen som är ett 140 kilometer långt linjelopp. Jag kommer försöka att hålla er uppdaterade under loppets gång via lagets Twitter, in och följ oss där!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar