Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-22

Nya handskar från Bianchi

Fick hem en uppsättning handskar från Bianchi Sverige i fredags, dom är redan mina nya favoriter.

För många år sedan hade jag ett par liknande handskar från TIME. Dom var mina favoriter väldigt länge, innan den ena mycket tragiskt försvann. Jag jublade inombords när jag såg dessa, för jag förstod att jag höll i ett par nya favoriter. Fick favoritskapet bekräftat efter första turen med dom i lördags och återigen under gårdagens tur. Dom är perfekta för vårcykling, höstcykling, kall CX-tävling, morgonpendling, regncykling, Siljan Runt, Vätternrundan och givetvis Solleröloppet på midsommarafton. Den sistnämnda brukar ju allt som oftast bjuda på några få plusgrader och regn. Dessa handskar finns i svenska butiker till hösten, så håll ut!
Ett tips till er som cyklar i regn: krama inte ur vattnet ur handskarna, då blir det bara ännu kallare.

Idag är det nybörjar- och ungdomsträning på Lugnet. Vi ses 18:00 vid campingen/hästskon!
Imorgon är det den andra deltävlingen i Dalacupen.
På torsdag är det Ingarvet GP och styrelsemöte.
Nu rullar vi igång denna vecka!

2 kommentarer:

  1. Snygga, men vad heter modellen? Gissar att Bianchi har fler modeller att välja på.

    SvaraRadera
  2. Ser fjäderlätt ut också, plus i kanten!

    SvaraRadera