Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-04-30

Skitigt att pendla

Ville köra in mig mer på racern och testa lite nya inställningar, men det får bli crossen framöver. Räknar inte med någon mer pendling denna vecka dock. Imorgon är jag ledig vilket är jätteskönt, ska förhoppningsvis sova någon extra timme i natt. Kände mig piggare i tempopendlingen idag jämfört med igår, så jag gissar att sömnbristen är en stor orsak till min svacka. Ska försöka få till en riktigt bra träningsvecka denna vecka så är nog kroppen igång ordentligt under nästa vecka.

I kväll drar vi till gruvan för valborgsmässoaftonsfirande. Inga fyrverkerier, vilket jag tycker är klokt. Denna gång beror det på att berguvar bosatt sig i Stora Stöten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar