Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-13

Le Peloton, pendling, väggad, regnvåt och sålt cykelfynd!



Hej och god morgon på dig!

Le Peloton plus jobbpendling igår. Benen var något bättre igen efter betongkänslan i onsdags. Samtidigt var det inga diamanter i benen och långt ifrån någon komaform. Första fartsträckan gick ganska bra. På den andra så kände jag några gånger att jag hade behövt en växel till. Benen var aldrig pigga och sprättiga utan jag fick liksom gneta mig fram genom intervallerna. På den tredje fartsträckan så började jag få det jobbigt. Med tanke på hur sliten jag varit den senaste tiden så valde jag att inte köra hela vägen in till Falun där jag skulle ha vänt tillbaka. 

När vi kom till Hinsnoret så sa jag tack och hejdå och vände om mot jobbet i Borlänge istället. Det blev därför drygt 100 minuter istället för drygt 120 minuter. Men att inte vrida ur det där sista lilla hoppas jag ha igen till Lida Loop istället då jag räknar med att vara pigg som en mört! 




På väg hem så fick jag genomlida regn och energitorsk. Hade väl med mig en Powerbar i ryggfickan så jag lyckades ta mig hem. 


På kvällen igår så sålde jag iväg ett av mina cykelfynd. La ut annonser på Facebook i förrgår och det blev bra intresse för dom cyklarna. Kul att cyklarna får nya ägare och får rulla många mil till. 

Med tanke på hur det känts hela denna veckan så har jag bestämt mig för att ta en vilodag idag. 
 
   
Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar