Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-07

Hej Skövde, dags för Billingeracet!


Hej och god morgon på dig!

Här har vi vaknat upp på Karstorps säteri i utkanten av Skövde. Klockan indikerar att kroppen är utvilad och laddad, mitt knä som har trilskats hela veckan känns bättre och jag åt fyra kanelbullar igår. Det känns som att kroppen är redo för race. 

Även cykeln är redo och jag har startnummer 40. Samma som min ålder alltså. Kör dock inte i H40 utan fortsätter envisas i elit. Enligt mig så borde Långloppen bara ha en damklass och en herrklass. Vi kör ju samma distans och samtidigt. 

Prognosen säger 14-15 grader och halvklart, det har dock kommit lite regn i natt så det kan bli lite lera på sina håll skulle jag tro. När vi körde här senast, 2019, så blev jag 17e. Det var riktigt bra och jag hoppas på något liknande nu men det är många duktiga åkare här och det kommer ju alltid upp en massa unga förmågor. 

Det här ska bli hur kul som helst. Vi hörs igen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar