Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-18

Vinst i semifinalen av Zwift Racing League!


 

Hej och god morgon på dig!

Att börja dagen med ett foto från Billingeracet och fotograf Simon Abelsson är aldrig fel. 

Snart halvvägs genom arbetsveckan, helgen och Lida Loop närmar sig med stormsteg. Det ska bli så himla kul att få tävla igen. 

Tävla gjorde det jag förvisso även igår. Då avgjordes nämligen semifinalen i Zwift Racing League. Vi i Team SZ dominerande faktiskt tillställningen och även jag var med och bidrog. Tyvärr så stängde mitt Zwift ner efter 28/35 minuters tävlande så.jag missade slutet och mina poäng räknades inte. Nu räckte det till seger ändå så det gick bra för laget trots allt. Finalen körs på lördag och eftersom jag har Lida Loop på söndag så blir jag inte med där. 

Dags att rulla vidare med denna onsdag, kul att du tittade förbi! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar