Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-12

Le Peloton-morgon, betongben och nyheter från Siroko!


Hej och god morgon! 

Le Peloton-morgon och allt, ska bli skoj att se hur benen fungerar denna morgon. Igår var benen riktiga betongklumpar när jag skulle till jobbet. Annars så har benen fungerat väldigt bra dagen efter Zwift Racing League men igår var det verkligen stopp. Att jag hade motvind till jobbet gjorde givetvis inte saken lättare. 


När kroppen inte vill så går det ju alltid att trösta sig med att det är så himla fint ute och att det ändå är härligt med frisk luft, rörelse och att få lite träningstid. Igår tog jag banvallen till jobbet, för omväxlings skull.

På väg hem från jobbet så var faktiskt benen något bättre igen, eller var det kanske medvinden som hjälpte känslan? Det kom lite regn också så grusvägarna blev blöta, men som ni ser på bilden ovan så hann jag torka upp innan jag kom hem. Slutet gott, allting gott. 

Tog sedan cykeln till affären för att handla lite. Hade en sprängfylld ryggsäck med mig också, det föll lite regn men det kändes ändå väldigt bra. En bilresa mindre helt enkelt. 

Behöver få ihop lite träningstid också så det var bra med två timmar igår. Idag blir det cirka tre timmar då jag förutom Le Peloton också cyklar till- och från jobbet. Blir kanon det! 
 
 
Siroko släppte igår en ny serie damspecifika cykeltröjor. Normalt är det ingen rabatt på nyheter men med min affiliate-länk så får ni alltid 10%. Just nu är det också ca: 50% på damcykelbyxorna också så passa på att köpa ett kit till sommaren! Klickar ni in på min länk så visas priserna med rabatten, ingen kod eller annat behövs: https://srko.co/henrikoijer 
 
 
Ha det fint allesammans så hörs vi snart igen, hoj! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar