Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-24

Inte ung och vältränad, men jag cyklar!


Hej och god dag!

Tillbaka i sadeln igen och cykling till- och från jobbet. Lite stela ben och känningar från helgens kramp, men vädret var fint och det var härligt att cykla. Inte ens motvinden gjorde något. 

Lite stel i ryggen är jag och igår var det lite besvärligt att kliva ur bilen. Då är det lätt att känna sig gammal. Speciellt när Erik Åkesson dagen efter långlopp kör situps med skivstång och känner inget av långloppet. 

Måste vara kul att vara ung och vältränad... 


Vill passa på att tacka alla som hört av sig och gratulerat efter Lida Loop. Jag försökte svara på alla kommentarer på Facebook men jag tror Facebook tolkade det som spam för inga kommentarer syns till, trots att jag vet att jag skrev och publicerade dom. 

Hoppas ni har en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar