Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-22

Dags för Lida Loop!


Hej och god morgon!

Idag vaknar vi upp i Södertälje och ska åka till Lida Friluftsgård för att köra Lida Loop. Det ser ut att bli en gråmulen dag, men vi har väl sol i sinnet istället. Banan ska vara i perfekt skick så det blir inte mycket att fundera på utan det är bara att gasa sig igenom dom 65 kilometerna. 

Viktor kommenterade gårdagens blogginlägg om att jag hade kört Lida Loop också 2005 där jag blev 13:e. Om jag körde också 2006 så blir det tionde gången jag tar mig igenom Lida Loop idag. Hursomhelst har det blivit några varv. Lägger vi till att jag körde Lida 24 timmars där så har jag hunnit med att köra en hel del på stigarna där. 

Igår var jag ute på hemmastigar och körde mitt väckningspass. Körde på i Norlingberg och gasade mig igenom Törnbergs väg. Kom 2:a på det långa segmentet för Norlingberg och tog personbästa på Törnbergs väg, så känslan satt bra och benen kändes faktiskt bättre än på flera veckor! 

Det lovar gott inför idag och jag hoppas få en fin dag i sadeln. Hoppas att du får detsamma! 

1 kommentar: