Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-04

Tvåa, bra känsla, börskorrektion och hjälp till Billingeracet!


Hej och god morgon på dig!

Igår var det Zwift Racing League med Nocco-laddning. Hade en ganska bra känsla i loppet, bättre än senast det bjöds på lagtempo. Återhämtade mig mellan förningarna och gick aldrig för hårt. Tyvärr så ville min dator inte vara med och leka mer efter 27 minuters tävlande så jag fick ge mig där. Loppet som sådant varade i 39 minuter och grabbarna tog en fin andraplats. Vi ligger också tvåa i totalen nu, endast en poäng efter ledande belgarna. Nästa vecka väntar en klättrarbana och det hör inte till vanligheterna, det kommer att bli en väldigt intressant tävling! 

Nästa veckas banprofil. Kan bli en väldigt bra livestream från det loppet, eller en väldigt ensam och tråkig sändning. Men nog känns det som något för YouTube-kanalen ändå? Se mig plågas uppför berget.

Trots lite strul igår så tar jag med mig att känslan ändå var bra, det är den jag vill åt. Att få känna att kroppen svarar igen var skönt efter söndagens elände. Idag blir det hårdkörning, imorgon vila och på fredag någon form av väckningspass.

_________
April blev troligtvis min sämsta månad någonsin för aktieportföljen då den tappade 15,59% av sitt värde. Roligare än så kan man ju ha med sina pengar, men desto större möjligheter har jag nu att göra en bättre månad i maj. Jag fortsätter vara positiv och någon gång ska denna korrektion ta slut. Med efterföljande uppgång där jag ska njuta av varje tiondels procents ökning. Maj har börjat bra! 
___________


Imorgon får jag damma av den gamla "packning till cykeltävling"-listan så att jag får med mig det mesta jag behöver till Skövde. 
Om det är någon som läser detta och ska vara i Skövde på lördag så behöver jag hjälp med langning. Är det någon som kan tänka sig att ställa upp, eller vet någon som skulle kunna kasta en flaska eller två på mig så hör gärna av er! 



Om ni tyckte att detta var intressant så kan ni också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Ha det gott så hörs vi snart igen, hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar