Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-19

Kvällscykling!


Hej och god morgon på dig!

Igår kväll så var jag ute och utnyttjade det faktum att det numera är ljust ganska så länge på kvällarna. Så det blev en solnedgångscykling längs den där MTB-rundan jag skrev om häromdagen. Stack ut efter att Frida hade somnat och så smågasade jag uppför Norlingberg, satte full fart över Rogskramlet och gasade på ett kortare stigparti mot slutet också. Skönt med en dryg timmes friskluftsaktivitet! 

STRAVA skvallrade om ett KOM, en andraplats och en niondeplats. Så det finns lite fart där ändå. Men känslan var allt annat än bra, en stund tidigare på kvällen så sov jag och benen kändes inte alls bra när jag cyklade. Det har dom inte gjort på några veckor nu. Det är som att dom är svullna, tunga, sega och saknar sprätt. Jag kör på och vet att det snart kommer att släppa igen och kännas lätt. Då jäklar! 

Kom du ut på någon cykeltur igår? 

Nu är det dags för frukost med barnen här, vi hörs snart igen. Hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar