Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-05-28

SM i MTB-O i Leksand och Ebbah fyller år!

Hej och god morgon!

Helg och gråmulet. Lite regn i luften också men vad gör väl det? Helgen spenderas åtminstone delvis i Leksand där SM i MTB-O avgörs. Linda sladdade hem ett silver i D40 på sprinten igår och ska väl göra sitt bästa för att köra hem ett guld idag. 
Full fart spar tid. 

Själv så kör jag varken D40 eller MTB-O denna helg men idag tänkte jag ta med mig cykeln till Insjön där dagens tävlingar avgörs. Kör hårt någon backe där och i Leksand innan jag cyklar hem också tänkte jag. 

Igår hade jag en vilodag, det behövdes efter torsdagens hårda träning som också var den tredje dagen i rad med träning. Min förhoppning är därför att jag ska vara pigg som en mört idag. Temperaturen på runt 8 grader gör väl att man inte blir värme-slö i alla fall.

Idag är det ingen vanlig dag för idag blir Ebbah fjortis! Bilden är sex år gammal då vi åt på IKEA och såg Samir & Viktor.

Ebbah med idolerna, det var en stor dag. 


Nu är det dags att packa ihop, hitta cykelkläder och åka till Insjön här. Jag hoppas att ni har en bra dag/helg så hörs vi väl imorgon igen? Hoj!


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar