Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-01

Cruisade hem från cruisingen och nådde mitt träningsmål!


Hej och god morgon på dig!

Igår så var aktiviteten för dagen att besöka Rättvik där Classic Car Week inte pågår, men ändå liksom pågår kan man säga. Det är alltså ingen organiserat evenemang men marknadsknallarna är där, Trafikverket har gjort insatser längs riksvägen och polisen närvarar. Allt för en jättestor spontan vecka för bilintresserade. 

När vi kikat på bilar, kollat på marknadsstånden, strosat lite och tagit en fika på Fricks så tog Linda barnen och bilen hem medan jag cyklade hemåt via mindre vägar. 






Hade stundtals sol i början som sedan övergick till moln och sista 20 minuterna eller så cyklade jag i regn. Hade en lätt motvind men bra flyt i åkningen ändå. Planen var att vara ute i 2:14, turen blev nästan fyra kilometer för lång men tiden blev ändå 2:17. Mycket tack vare att det gick fint att hålla hög fart. 

Att jag fick ihop den där träningstiden innebar att jag för sjunde månaden i följd nådde mitt träningsmål på 2500 minuter per månad. Resan mot 500 timmar/år går alltså fortsatt bra!  


Idag ser också vädret ut att bli sådär, vi ska shoppa lite grejer inför skolstart är planen. Vi hörs snart igen, se till att ha det gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar