Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-21

Bilder från Cykelvasan 2021, Satmaran och Långlopps-SM!






Hej och god morgon på dig!

Dessa fantastiska foton ovan är från Andreas Olsson, lokal fotograf/cyklist i Mora. Ni ser mig ladda upp med kolhydrater, sköta dom sociala medierna och sedan cykla lite också. Linda ser ju supernöjd ut över att få köra min Renault. Alltid kul med lite snygga foton.

Igår blev det en vilodag, hade en tanke om att cykla lite men lät bli. Det kan ha varit bra men jag har också ganska så stela vader idag. Så dagen har börjat med lite stretch för dessa vader är inte redo att sprätta. 

Idag så ska Linda köra Satmaran i Ludvika, ett MTB-lopp för tjejer. Därefter rullar vi vidare söderut mot Trollhättan där Alliansloppet MTB ska köras imorgon. Ett lopp som också är Långlopps-SM. Min plan är att cykla lite på banan när vi kommer ner och då också få lite cirkulation i benen så dom är redo för morgondagens utmaning. Annars så kändes ju både min kropp och hoj helt grymma på Cykelvasan så jag tror att jag kan göra ett bra lopp imorgon. 

Banan imorgon ska bjuda på en utmaning har jag förstått. Det ska vara en tuff långloppsbana med både backar och stigar så det är något jag ser fram emot riktigt mycket. Vädret ska bli soligt och fint så det ska nog gå att njuta både före och efter loppet också, men lite regn hade inte gjort mig något. 

Precis som inför Cykelvasan så har det nu löst sig med langning till Långlopp-SM. Tack till er som erbjuder mig hjälp. Även om jag åker runt och tävlar utan team så känns det som om hela MTB-cirkusen är ett team när det gäller. 

Även idag blir det fint väder och jag ser fram emot att få vara åskådare och stötta Linda på Satmaran om några timmar. 

Vi hörs snart igen, ha det gott och ha nu en riktigt trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar