Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-18

Väckningspass!


Hej och god morgon på dig!

Har startat dagen på min Wattbike med att köra väckningspass. 2x10 minuter på 300 watt stod på menyn och det var inga konstigheter att genomföra. Bara ett fint sätt att snurra igång benen igen från gårdagens vilodag och göra mig redo för morgondagen utan att gå på för hårt. Kollade Danmark runt samtidigt på Eurosport Player och trampade ur benen 5-6 minuter efter intervallerna. Check på det passet. 

Nu blir det att packa ihop det sista och sedan bege mig till jobbet. Efter jobbet sedan så åker jag till Mora och möter upp Linda för middag och sedan bor vi där till imorgon. 

Linda stannar sedan i Mora på torsdagen medan jag efter lunch kör till Sälen tillsammans med ett par andra cyklister. Linda är expertkommentator på www.vasaloppet.tv med sändningsstart 16:00, damerna startar sedan 16:15 och vi herrar startar 17:00. 

Ha det gott så hörs vi snart igen, hej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar