Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-24

Bilder från Trollhättan Action Week / Alliansloppet MTB / Långlopps-SM

Hej och god morgon!

Kärt barn har många namn men från tävlingen i söndags så hittar ni ett gäng bilder både här och där. Bland annat dessa:





 

 
 Dessutom så fick jag ett par bilder från Tommy Hammarströms pappa, Torsten:



Har ni fler? 

Annars så hade jag vilodag igår, barnen kom hit, jag var till tandläkaren med Frida och annars tog jag det ganska så lugnt. Kände mig lite "långloppsbakis" mot eftermiddagen/kvällen. Idag är jag lite piggare igen så jag hoppas vara pigg till någon form av träning i kväll. 

Har för övrigt ett par prylar att optimera min hoj lite mer med, får återkomma till dom imorgon. 

Ni har väl inte glömt bort att genom min länk så får ni 10% extra rabatt på Sirokos kläder. https://srko.co/henrikoijer

Jag körde deras cykelbyxa BX Squadra (ni ser den på bilderna ovan) på SM och den sitter riktigt skönt. Kostar just nu 819:- via min länk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar