Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-02

Semestern är slut, länge leve semestern!

Hej och god morgon på dig! 

Regnet öser ner utanför fönstret och det ser rätt trist ut. Semestern är slut och jag kan absolut inte klaga på semestervädret i alla fall. Det var ju helt kanon, även i fjällen. Så jag kan väl konstatera att mina tre veckors semester var välplanerade med hänsyn till vädret. 

Dags att återgå till jobb och vissa rutiner igen. 

Ingen träning igår, vilodagar behövs dom också. Idag kan det nog bli en ny cykel och träning. Vilken dag ändå. Ska bli riktigt intressant med nya cykeln faktiskt. 

Istället för träning igår så la vi lite energi på loppisar och shopping inför skolstart. Det behövs det med, även för barnen så är ledigheten snart slut...



Avrundar med lite obetald och frivillig reklam för en av mina samarbetspartners som har kommit med nyheter:

Limar har lanserat sin nya serie med glasögon; Argo (79,95€), Caos (99,95€) och Theros (89,95€). För mer information, färgval och hela produktutbudet så kika in här: https://limar.com/product-category/eyewear-en/?lang=en
Om ni är intresserade av att köpa någon av Limars produkter så kan ni använda min samarbets-kod: LIMAR30OIJER för att få hela 30% rabatt på era köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar