Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-28

Anmäld till Zwift-Academy, tävlat igen och ska spendera dagen i Smedjebacken


Hej och god morgon på dig! 

Testcykel hela veckan lång som det verkar. Det är ju "barnvecka" då barnen är hos mig och då passar det bäst. Allra helst dom dagar som det också är jobb på dagarna. Träningen blir effektiv men det blir inte så mycket mängd då passen sällan är över en timme långa. Igår blev det 48 minuter med en tävling på Zwift. Hade först tänkt köra ett annat race följt av någon form av intro-pass inför Zwift Academy men det var för få anmälda så det blev ett race med lite mer sällskap. Har för övrigt anmält mig till Zwift Academy, men utan proffsambitioner. Bara kul att få något specifikt att genomföra. 


Saknade det där sista till avslutningen. Två halkade iväg och jag fick smisk av övriga två i spurten. Men men, jag är snart inne i det där igen. 

Lite kul kan jag tycka att det faktiskt finns dedikerade bandyportföljer och att det säljs hos SportEwa. Filip har tvekat lite på hockeyn inför denna säsong men i förrgår körde han ett pass och bestämde sig för att fortsätta. Igår satte jag sprätt på lönen då han behövde ny utrustning och idag ska vi spendera dagen i Smedjebacken för en endagscup. Full fart framåt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar