Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2021-08-08

Dags för cykling!

Hej och god morgon på dig! 

Ny dag, nya möjligheter och jag ska ut och hoja lite stig tänkte jag. Ska nöta in mig på hojen och testa den lite mer. Kommer dock inte att bli några hastighetsrekord då det har öst ner regn sedan jag åkte hem igår till nu i morse. Så det lär vara skitigt där ute. 

Känner mig dock inte alls sliten sedan gårdagens Älvdalens MTB-race, vilket ju ändå är ett gott betyg till kroppen. Så det är bara att passa på när jag ändå är ledig. 

Annars så pågår ju MTB-SM för fullt och det ska bli spännande att se hur det går för alla idag. Tempo-SM på landsväg har ju också körts i dagarna så det händer mycket skoj just nu för alla oss som gillar cykel. 

Sen så har vi OS på det. Ja, det är mycket nu. 

Nä, dags att gör mig i ordning för att rulla iväg här. Vi hörs snart igen och då får ni nog en skitig rapport från dagens cykling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar