Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-05-22

Le Peloton, hemmajobb och sociala medier

Två bilder signerade Niclas Brus.

En bild signerad Linda.


Hej och god morgon!

Måndagskänsla på en fredag, helt galet ju men så blir det kanske när man är ledig en dag mitt i veckan och ska tillbaka till jobbet igen idag. Bilderna ovan är från gårdagens Le Peloton, alltid skoj med bilder!

Vi stannade inte upp och vilade efter Le Peloton igår inte, nej då satte vi fart här hemma istället och sedan så jobbade vi till det blev kväll typ. Skönt när det var klart men det var rätt hårt också för vi var klubbade efteråt. Eller ja, klara är vi ju inte (blir man någonsin det?) men vi fick mycket gjort.

Har sedan jag la mig igår fått två nya subs på YT, som barnen säger. Två prenumeranter på YouTube alltså.
Ni har ju koll på att jag hade en Instagram-tävling häromsistens, vinnarna är utsedda och meddelade via min Instagram-story. Sedan tappade jag snabbt i antal följare på Instagram. Kanske bara jag som tycker sådant är intressant i och för sig. Men om jag hade fått 50 nya under tävlingen så förlorade jag runt 40 av dom direkt efteråt.

Ja nä det här får nog bli dagens svammel från mig det. Tack för att ni tittar in och läser, det uppskattas! Ibland blir det inte så mycket content men detta är ju min lilla cykeldagbok också så ni får väl stå ut. Ibland kommer det ju ett guldkorn eller två.

Dags att cykla till jobbet i finvädret, ni grader redan!

Om ni missade min senaste vlogg, så kan ni se den i repris här:


Å missade ni onsdagens fantastiska race så finns det att beskåda här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar