Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-05-19

En stund i solen

Hej och god morgon!

Igår behövde jag verkligen den där lugna cyklingen som jag också fick. I solskenet, så himla härligt med sol ändå hörrni. Den ger verkligen så mycket energi i jämförelse med en gråtrist dag. Med lite för lite sömn i kroppen och en tung morgon så var det skönt att på eftermiddagen få cykla hem i lugn och ro och bara andas, njuta och trampa på. Stannade förvisso några gånger också för att filma små snuttar till en vlogg (blir det sjuttiotredje gången gillt???) men det var korta stopp och det var vad jag behövde igår.


Fyra soliga bilder från igår, två på väg till jobbet och två på väg hem.

Fick därmed ihop nästan två timmars cykling igår och närmar mig månadens träningsmål med stormsteg. Cykling till- och från jobbet idag också samlar träningstid på hög och imorgon så kör jag Zwift-race med pigga ben.

Sov bra i natt också så kroppen borde verkligen vara på gång igen. Tagga match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar