Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-05-30

Cykeläventyr


Hej och god lördagsmorgon på dig!

Bilden ovan är från igår kväll då Frida och jag var ute på cykeläventyr, vi cyklade till Willys och köpte godis men det är nog så mycket kul och äventyr för en femåring det. Sånt borde göras oftare. Hon var så glad hela vägen dit och hela vägen hem. Vi stannade också vid vattnet och kastade pinnar, kottar och blommor i vattnet och såg dom flyta iväg.

Idag blir det nog inga cykeläventyr. Lite skruvande på trädäck, lunch, firande av Ebbah och grillning i finvädret står istället på agendan. Möjligtvis att vi klämmer in ett äventyr någonstans också.

Mitt mål med minst 2000 minuters träning per månad har passerats med råge (2409 minuter) så maj blir en bra träningsmånad för mig. Det märks också stor skillnad i formen jämfört med april där jag precis nådde 2000 minuter efter lite panikträning sista dagen och det var också den månad jag presterade sämst på länge. Jag både mår- och presterar bättre när jag tränar mer helt enkelt.


Nöjd pendlare från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar